minemom benim şöyle sıkıntılarım oldu. Ben epidural yaptırdım. 4-5 cm açılmada igne vuruluyor normalde ama benim 4-5 cm olduğunda acilmam cumaya denk gelmisti ve anestezi uzmani cumaya gitmisti 1 saat mi daha fazla mi ne boşuna acı çektim ve acilmam oldu falan. Neyse sonra yapildi iğne gayet iyidim. Dogumhane bolumune falan gectik dedim geliyor falan dogumhaneye aldilar. Sohbet muhabbet guzeldi. Ama ben 1 ikindim 2 ikindim 3 te cocuk geldi doktor gelmedi. Asansörün kapisi takılmış yetisemedi 🤷🏼♀️ Geldiginde dedim ben dogurdum gelmenize gerek kalmadi falan 😅 Neyseki doktorumu seviyordum ama bu sefer gelmeden ikinmicam dicem yani. Bunlar haricinde gayet guzeldi 🙈😅