Beyzanr1 Ya bugun mağazaya gittim bakmak için. Travel istiyordum ama asla kaldıramıyorum okadar ağırlar ki. Kraft baktım prego baktım chicco baktım hepsi ağır. Her zaman her yeri eşimle ve arabayla gidemem her travel araba port bebe üstündeyken kapanmıyor. Otobüsde falan çok zor olur. Sonra bir araba gördüm 10 gün olmuş çıkalı. Sunny baby viper diye model internette yok henüz. Puseti bebek arabasının üstüne takılıyor. 6 7 aydan sonra puseti çıkarıp bebek arabasını kullanıyorsun. Tek elle katlanığ açılıyor ve katlanınca kabin tipi oluyor. Valiz gibi çek çeki var. Çocuk yürümeye başladığında bu şekilde kapatım çekebilirsin. Ve araba çok hafif. Şuan aklıma bu yattı. İnsanlar neden travel istemiyor diye düşünüyordum sebebini anlamış oldum 😃 ay ne uzun yazmışım ya benim de bugun kafam çok karıştı da o yüzden