asellolya Ben de iki gündür aynı şikayetleri yaşadım içime sinmedi doktora gittim, çok şükür hiçbir sorun olmadığını öğrendim, bebek büyüdüğü için rahme baskı yapıyormuş oda ağrıya sebep olabilirmiş; kanaman olmadığı sürece korkmana gerek yok dedi ama yinede magnezyum takviyesi verdi günde bir kez içecekmişim inşallah geçer evlatlarımızı sağlıkla kucağınıza alırız