urazaslan Kızlar normalde bebegim en başından beri çok hareketli değildi. Bugün nedense normele göre aşırı hareketli. Doktoruma yazmalımıyım?
Kuzeyufuk urazaslan canım büyüyor kilo alıyor normal eskidende hareketliydi ama sen kilosu az olunca hissetmiyordum pek
Aysenur96 urazaslan bende o haftadayım ve masallahı var doktorum şöyle demişti çok hareketli olan bebek yeterınce besleniyor ve oksıjenı yeterlı alıyo anlamına gelıyormus yani güzel bısey benımkı de çok oynuyor önceden böyle degıldı