Elisammm canım dinde eger annenin hayatı da tehlikeye girerse bebeği aldırabilir. Ama annenin hayatı tehlikeye girmezse sırf engelli diye bebeği aldırırsa caiz değildir. Benim de başıma geldi suyu bitti beyinden engelli 23 haftaliktim dogumu başlatıp bebeği aldıralım dediler yok dedim 1 hafta hastanede yattım tedavi başlattılar. Bana neler dediler bebeğimi doğurmamam için ama reddettim taa ki çocuk doktoru gelip eger bebeği doğrursan zaten yaşamayacak ama sende bir daha hamile kalamayacaksın dedi dikey kesik atarak sezeryan edeceklerdi ve yumurtaliklarima zarar verecekti bu durum da. Işte o zaman tehlikeye girdigim için gebeliği sonlandırmaya karar verdim çok ama çok zor. Ki yaşayamadı 24 haftalık doğurdum ve 1 dk sadece yaşadı. Bence gidebildiği yere kadar gitsin yeğeniniz. Ne zaman ki doktor anne için tehlike oluşturacak derse o zaman kabul etsin.Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin ins yegeninize