Sivasss Kızlar transferiniz nezaman kaçıncı gün embriyoları neler kullanıyorsunuz sorununuz neydi yazın konuşalım
Tugcekkkkk Sivasss bana da yumurta toplamadan bir ay sonra 5.gün dondurulmuş embriyosu transfer edildi. Şu an 14+5teyiz. Darısı basına
Sivasss Mizgin2020 evet canım tüp bebeğe başladım ben daha fazla beklemek istemedim ama şimdi transfer olmayacak 1 ay sonra olcak donduruldu sen naptın canım
Mizgin2020 Sivasss napaym ovulasyon takibi yaptım sadece pek farklı bişey yok bende senin adına sevindim canım
Sivasss Mizgin2020 hayırlısı canım hepimiz için olmazsa sende başla kısmet böyleymiş tutup tutmayacağıda gerçi belli değil ama yinede bir umut işte
Sivasss Mizgin2020 benim eşimde öyleydi başlarda ama şimdi şehir dışına götürüyor beni ben çok ağladığım için artık dayanamadı üzülmeme
Sivasss Tugcekkkkk ay çok sevindim yaa darısı başıma dua et banada 🤲🏻 Bende histeroskopi olcam daha sonra transfer