Serapveminikleri Kizlar aldığınız bir site beğendiğiniz ürün varmı ? Netten bakıyorum pahalı ya 4 ay için değmez almaya 🙏uygun bildiigniz ve memnun kaldığınız
Annelog Serapveminikleri trendyolda defacto dan aldım 2 tane canım ne kalın ne ince gece o kadar rahat ki hem içlik olarak giyiyorum hem uyurken 29 tlye almstm
Buse919221 Ben trendyoldan 30 TL’ye aldım çok rahat tavsiye ederim. 3 4 ay icin fazla para vermeye gerek yok diye düşündüm. vintagearven markası
Serapveminikleri Annelog Ben dışarda giymek için istiyorum aslında evde giymek için çok var aldım polarli falan
noktaninannesi Lcw aldım esnek taytlardan belide baya yüksek 17. Haftama girdim göbüşüm daha küçük ama idare ediyor şimdilik sıcakta tutuyor :)
Serapveminikleri noktaninannesi maşallah dahada girer o merak etme benim ilk gebelikten pantalon var hiç rahat değil büyük almiagim tabi ozaman bilmiyordum😂şimdi 1 taytim var çok rahat ama.hamilelik değil 18 haftadayim göbeğim.var artık oda sıkıyor ☹️
Suzitysz Serapveminikleri 20 25 tl ye flan aldim cok rahat istedigin kiloda giyebiliyosun cunku kulotlu corap gibi likrali
Suzitysz Serapveminikleri kalinligi bendeki iyi bana gore ideal ama daha kalini vardi bana dar gelmisti onu iade ettim o cok kalindi 25 tlydi
Serapveminikleri Suzitysz cnm ya bişi sorcqm bende aldım tozludan ama çok çok dar dizimdeb yukarı çıkmıyor iade işlemi yada deegismede kargoyu bizmi veriyoruz bide yanımızda olan mağazada değişim oluyormu bilgin varmı?