Zelihauzn var ben .bu bir kaç gün ben bunlari nasıl yemişim la diyorum kendi kendime . Mecbur yemek yapıyorum ağzıma suremiyorum . Evdeki peynirden tiksindim en sevdiğimiz şeydi .şimdi sadece tiksinmediigkm şey meyve . Yeşillikler. Ama yaptığım yemekten tavuktan herşeyden tiksindim .