_zynp_35 benim ilk normaldi çok zordu inan o zaman hiç düşünmemiştim doğumu senin gibi şimdi kendi istegimle sezeryan düşünüyorum doktorum herşey normal diyo dedim bu kez yapamam resmen doğum korkum oldu elimde değil cnm inşallah sağlıkla aliyim kucağıma bi şekilde geçicek ama bakalım