Eliffk erken dönemlerde sertleşiyor olsaydı yalancı kasılmalardan şüphelenilirdi erken doğum riski vs. ben de böyle bir süreç yaşamıştım çünkü rahim kasılmalarıymış aslında o sertleşmeler. ama siz şu an 35. haftadasınız korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum bebişin bir yerlerini oynatmasından oluyodur bence. hareketlerini takip edin eğer oynamasında hareketnde bi sıkıntı yoksa korkmnza gerek yok. bir de nst giriyosunuzdur orda sancı cıkmıyosa hiç korkmayn