Merhaba bayanlar 17+3 haftalık hamileyim. Bugüne kadar hamileligimde hiç ton balığı yemedim. Ama çalıştığım için ve pandemiden dolayi is yerinde yemek sıkıntısı çekiyorum. Kendime alternatif biseyler arıyorum. Normalde cok severim ama tabi hamilelikte kokusu vs tiksindirir mi bilmiyorum en azından arada bi yemek istiyorum. Doktorundan bi bilgi alan var mi yada bu konu hakkında bilginiz ? Cevaplarsanız sevinirim..