Ya kızlar 4 gündür geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu var kasık ağrım sürekl çişe gitme vs bunun yanında ağır kabızlık yaşıyorum o da karnımı şişiriyor gaz çıkaramıyorum çok problemliyim ve bebeğim bukadar kötü durumda nasıldır etkilendi mi enfeksiyondan bilmiyorum ya çok kötü hissediyorum birşey oldu diye