Haticeada Bu geceden itibaren 38+2oluyoruz ama ne gelen nede yoklayan var aynı durum sizdedemi acaba anneler gelmicekis gibi
Btm571 Haticeada bende aynı haftadayim bugün doktor kontrolüm vardı çatı muayenesi yaptı 1 cm aciklik vardı ama snacim nstde çıkmadı sizin açılmaniz varmj
Elcinyilmaz Tam olarak aynı günümüz 🤚 bende de gelen giden yok arada sancı giriyor o kadar, zaten bebeğim de ters 😳 doktor dönmezse 22 ocağa sezeryan verdi 🤷♀️❤️❤️
Sirinanne1 Bende 38+1 im bekliyorum bakalım da ağrım sancım yok. Vajinamda batma tarzında ağrı oluyor arada
Busracrt Sirinanne1 o batmalar yalanci sanci mi oluyor acaba sordunz mu doktora benm lavoba da oluyor resmen kımıldamıyorum 10 15 saniye . Sanci nasjl oluyor onuda bilmiyorum valla 😌
Busraozel 39+0 olduk ama gelen giden yok içerde keyifli keyifli takılıyor ve ben gün geçtikçe normal doğum yapmaktan korkuyorm 🤭
Muzicannn Bnde 38+0 oldum bugun. Bnm de hiç bir belirtim yok. Sadece arada bir karnım taş gibi şişiyor. bnce bu çok güzel bir şey😍 Yani belirtilerimizin olmaması agrımızın olmaması.
Muzicannn Cigdem_ckmz ama Yalancı sancılarımızın yada kasılmalarımızın olması bebeği bize daha çok yakınlaştırmiyor ki☺️ O yüzden güzel bnce. Bir hafta boyunca acı çekip doğurmak var bir de doğum yapacağımız gün sadece acı yaşamak var. bir deeeee arada bi Bnde diyorum gelsin göreyim artık. Sonra diyorum ki yok ya böyle biraz daha tamamlasın gelişimini. Hani diyorlar ya Bebegın anne karnımdaki bir günü dünyadaki 100 gününe bedel diye🥰
Sirinanne1 Btm571 bilmiyorumki ya ben hurma yiyorum arada yürüyüs ev işi baska daha bisey yapmadım 🤷🏼♀️
Cigdem_ckmz Muzicannn evet canim haklisinda gittikce ağırlaşıyor ve ağrılar artıyor ondan dedim gelsin🥰bide kendi sancimiz olur inslalah