Eda04 Merhaba arkadaşlar daha yeni hamilelğim ama isim araştırmaya şimdiden başladım kız ve erkek ismi kim ne düşünuyo benimlede paylaşırmısınız🙏🏻🥰
Eda04 Atesbeyinannesi hüma sare düşündüm bende eşim beğenmedi 🤦♀️ lavin duru diyorum onuda istemiyo biz çok kararsısız isimde erkekde demir aslan dedik ama onada eşim Bi kulup bulur 😂
Mervetaner Bizde isim olarak ilker ömerali cesur uraz yağız dusunduk.bakalim az once bende post actim fikit verirsen postuma sevinirim😁😁
Atesbeyinannesi Eda04 Hüma isminin anlamı çok güzel ben Edebiyat öğretmeniyim Hüma kuşu var mitolojide onu ilk duyar duymaz bu ismi kızım olursa koyacağım demiştim 🥰 şans kuşu demek kimin omzuna konar kimin yanına gelirse ona ömrü boyunca şans verir 🥰
Ozlemserrt Kızım olsaydı - Leyla Mina ya da -Feride Mine koyicaktim oğlusum olucak daha karar vermeedik ögrendigin günden beri osman diye seviyorum 😂😂😂
Didi6 Llmrcn92 Miray ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1