ebruli_ Merhaba 33+3 gebeyim bi kaç gündür göğsümden sıvı yani süt geliyor erken değil mi acaba erken doğum habercisi mi
tbmn ebruli_ Normal canım çok miktarda sıvı gelmediği sürece sıkıntı yok benim de öyle oluyordu hala da devam ediyor 41 haftalık hamileyim sızıntı şeklinde akıyor
Nida_Y ebruli_ sakın ellemeyin. Süt sızması olabiliyor bu haftalarda önemli olan sizin elinizle uyarmamanız o zaman doğumu başlatmış oluyorsunuz
Nida_Y ebruli_ doktorum bana 30. Hafta önden. Bilgi vermişti süt sızması olabilir normaldir asla sıkma elinle dedi bende olmadı ama biliyorum normal olduğunu korkmayın yani
Nagihakann Merhaba. Ben 18. haftadayım 1 hafta 10 gün önce farkettim ve peçete koymaya başladım göğsüme. Damla damla sarı bi sıvı geliyor. Benim için çok çok erken değil mi bu durum?