Merhaba güzel anneler ben de bugün sabah doğum yaptım. Doğum hikayemi kısa ve öz yazacağım yardımcı olması adına:) PCO teşhisi konmuştu bana ona göre dikkat ettim kiloma yediğime içtiğine folik asit kullandım ve bebek konusunda ne zaman rahatladım o zaman hamilelik haberi aldım. Her neyse. Hamilelikte çok sıkıntı yaşamadım ilk 3 ay mide bulantısı yaşadım ve bitti çok şükür son trimesterda da gayet rahattım ta ki hemoroid oluşana kadar.. 1 hafta ne yürüyebildim ve oturabildim. Ama ilaç tedavisi ile acısı geçti çok şükür ve ben bu sebeple sezeryan doğuma karar verdim. Bebeğimin gelişimi ilerde gidiyordu ve hemoroidin artma ihtimaline karşı sezeryana karar verdik doktorumla. Bugün için gün aldık ve doğum gerçekleşti. Size vereceğim tek tavsiye spinal iğnesi olurken kendinizi kasmayın çekmeyin kımıldamayın yoksa benim gibi 3. Denemede isabet ettirebilir doktor :) şuan dikiş yerlerim açıyor birazcık ama ağrı kesicilerle çok şükür büyük bi sorun yaşamıyorum. Size tavsiyem doktor size ne tavsiye ettiyse doğumunuzu ona göre belirleyin. Bana hep ultrason cihazına bakma genelde eksik doğuyor diyorlardı ama bebeğim yaklaşık 500 gram fazla doğdu ultrasondan. Zaten normal doğum yaramazmışım :) herşeyde bir hayır var hepiniz için güzel doğumlar dilerim. Allah isteyen herkese versin 🌸🥰