Busbushatun 25moonlight-2021 cok rısklı canımm benm annem bu yuzden kalp yetmezlıgı oldu kanama yapmış kalp pili takılması gerektı cok ıyı donanımlı bı jastanede kardıyolojı doktoru ıle beraber normal ddogum deneyebılırsınız ama bence hıc bu topa gırmeyın anneme bae olmaz rısklı durumda degıl denmesıne ragmen dogumu zor gecınce hastalanmıs malesef
25moonlight-2021 Busbushatun tamam çok teşekkür ederim 🥰 doktorum riskli olduğunu söyledi ama yapan var mı varsa ciddi bir sıkıntı oldu mu diye merak ettim