Merhaba annneler 🙋🏻♀️ 26 haftalık olduk biz bugün 😌 size birşey soracağım bu ikinciye oldu yürürken sol yanıma karnıma bir sancı giriyor bu normal mi? Yani sancı dediğim sanki biri ayağınıza basar ya öyle bir acı 😌 dinlenip oturunca geçiyor hemen sonra devam etmiyor. Acaba diyorum bizim minik ellerini falan mı koyuyor ondan mı oluyor böyle 😏