miniginannesi26 bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Yengem enfeksiyon hastalıkları uzmanı ona sordum. Yani sebebi hijyen kurallarına uymamaj falan değilmiş özünde . Gebelikte mesanenin kapasitesi azaldığı için içerisinde fazla basınç oluşuyormuş. Ve basıncın olduğu yerde de bakteri tutunma olasılığı çok artıyormuş. Sebebi buymuş ve gebelerin çoğunda görülüyormuş. Benim hiçbir şikayetim yoktu mesela idrarda yanma, koku vs ama enfeksiyon çıktı. Bol su içmek ve idrarınını asla tutmamak gerekiyor. Monurol kullandım ben bakalım işe yaracak mı 🙄Vajinal enfeksiyondan korunmak içinse hijyene dikkat etmek gerekiyor tabi