İyi akşamlar güzel anneler,
Ben de yani ben bile hikayemin sonuna yaklaştım🙏🏻 hamile kalma sürecim i, hamileliğim, bebeğim… Aylarca kafama takacak düşünecek ağlayacak o kadar çok şeyim vardı ki… Hayal ettiğim gibi bir hamilelik yaşayamadım ama rabbime şükürler olsun evladım iyi onunla avundum hep.
Bugün 36+4 olduk ve haftaya çarşamba yani 37+5te sezaryen günü verdi doktorum.
Riskli gebelik yaşayanlar bunun benim için ne anlama geldiğini anlayabilir, rüyada gibiyim. Sanki hiç bugüne ulaşamayacaktım, sanki bu haftalar hiç gelmeyecekti. Ama yaradan öyle büyük ki, öyle mucizeleri var ki🙏🏻
Umarım herkes benim gibi müjdelenir🥰