Ahsennurrrr göbeğim çok kaşınıyordu birde ağrım olmuştu o yüzden gitmiştim o zaman belli oldu ama ağrının neden olduğunu bilmiyorum. Fakat kaşıntı yapıyormuş. Birde doktor ultrasonlar böbrek, safra, karaciğerime falan baktı. Bişey yoktu. Sizin belirgin bir şikayetiniz var mı ?