Candyasli Canım ben 22.haftamdayım. Çok az hissediyorum. Doktor bugün ultrasonda baktı. Kontrol günümdü. Söyledm az hissediyorum diye. Duruş pozisyonuyla alakalıymış. Benim kızın yüzü bana dönük. Yanlamasına yatmış. Doktor ne yaptı ne etti yüzünü dönmedi. Git biraz yürü çikolata ye gel dedi. Yarım saat sonra tekrar baktı. Yüzünü döndü bende hissettim bebeğimi. Lakin yüzünü asla göstermiyor elleri yüzünde. Doktor dürttü yüzünü açsın görelim diye. Elleriyle tamamen kapattı. Şaka gibi😄 İllada göstermiyor ya.