cgla1 Beyzasel ya bende anlamam ama çıkıntı gibi bişey mi var yanlış mı görüyorum erkeğe benzettim gibi ama anlamam pek bak diyorum 😂😂 biz 14+5 gittik hala goremedikkkkk😔😻
Surprizbebek Beyzasel biran benim ulturason resmimi mi kopyalayip attin diye baktim yakından😄 Nisa Hastanesini gorunce hayır benim degil anladım:) kopyasi var bendede bir kac gun once attim buraya tahmin istedim erkek dediler bizde 13 haftaligiz 13+6
Deletedmom27 Beyzasel bende kızımda hissetmiştim🥰iyi ki geldi hayatımıza kız evlat çok başka bişe evin neşesi resmen😍🥰gönlünce olsun inşallah🤲🏼
2prensannesi2008 Halise2121 https://imgyukle.com/i/awHEBc https://imgyukle.com/i/awHRMR benimki nedir sağ tataf başı
Tubatunc1991 Benimde 19 haftalik oldu daha tam belli değil bı kız dendi bı erkek daha yeni oynamaya başladı kalp gibi atiyo arada
Beyzasel Tubatunc1991 kıza benziyor dedi doktorum çıkıntı yok dedi işte kesin demedi şimdi olacak kıyafet almak istiyorum hemen ama beklemek gerekiyor işte böyle durumlar için
Tubatunc1991 Beyzasel aynen bende aynı durumdayım su an2 oğlum var bu hamileliğimde farklı sol tarafım da tık tık atiyo arada
Halise2121 Tubatunc1991 Allah gonlunuze göre versin belki kızdır bı kız annesi olmayı nasip eder rabbim utrasyon fotosu yokmu
Tubatunc1991 Halise2121 var canim bak burda 13 haftalikti kıza benzettiği de https://imgyukle.com/i/adosW6