Busbushatun Sedaerhan mamajoo teklı otomatık almıstık cok memnun kaldım ben dogumdam smra sarılık rıskı cıkınca almıstım canm
Busbushatun Sedaerhan canm bız hemen hastamemın ordakı eczaneden almıstık cıkarken, fıyatını hatırlamıyorm 2 sene once almıstık
Elifiko Mochı aldım ben. Manuel ama sıkıp bırakıyosunuz otomatık gibi kendi yapıyor. Yani yorumları cok iyiydi bi bakabilirsiniz