Maeulle minikbaby06 amin inşallah doğrudur içime bir öyle doğuyor sonra diyorum yoktur negatif sonuç alacaksın hamile değilsin diyorum kendi kendime
momelif Maeulle bazen regyken bile ulaaa acaba uzerinemi gordum diorsn cok kafayi sarinca hersy belirti oluor sna aslinda hamile olnca cok anlasilior fark ama iste belki bu deisiktir diorsn bukez :) yani senn anlicn her ay acabami der insan ama sizinkisi kesin olumsuzda diyemeyiz insaallah dogrudur bn hamile kaldigim ay hic acabami demedm kesn hamileym diyeck kadr emndm yani okdr belliydi ama tbi herkesde belrti olmuor :)) karisik isler
Mom050 momelif buna kesinlikle katılıyorum 2 aydır korunmuyorum oku araştır derken bi sürü değişik belirti varmış gibi oldu hep ama ortada bebe yok😅gerçekten insan psikolojisi çok garip. Fazla kafa yormamak gerekiyor bu ay ben de öyle yapcam okumıycam akışına bırakcam
Maeulle Mom050 her ay bende öyleydim biliyor musun bu ay hiçbir yapmadım ne interneti açtım ne hemen gidim erken hamilelik testi alım bu ay hiçbirsey yok alıştım galiba 😂
Mom050 Maeulle kafadan atıp düşünmeyince oluyor diyorlar bakalım hepimiz için tez zamanda hayırlı haberler inşallah 🤲
Prensmmmm Kizlar adetime 5 gun vardi kan testi verdim negatif cikti dun cildiyeye gittim bi baktiralim dedik 2 gun sonra pozitif cikti cok saasirdim hemde 133 cikti 2 gun once yaptirdigim testte cikmamasi garip degilmi
kardelen214 Prensmmmm hayrlı olsun canım ne güzel haberlr ama garip gerçekten adete üç gün kala mı göründü
Maeulle Prensmmmm ya boşver garip olsun ne güzel işte Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰
Maeulle Mom050 amin inşallah aynen bakalım bu sefer ben bile şoktayım birşey olsa hemen hamilemiyim acaba derdim bu sefer ne ümit var nede düşünce
Eli-gunes Maeulle bende adetime 7 gün kala rüyamda bebek görmüştüm ama umursamadım sonra yemeği daha çok yediğimi ve çok erken acıktığımı farkettim oysa ki zorla yemek yiyen birisiyim ha biide 1 hafta kala hep ağrım olurdu yokttu 2 gün kala meraktan yaptım ve anında çift çizgi vardı. 2 kimyasal gebelikten sonra olmuştu. Şimdi 16+2yiz🙏 darısı isteyenlerin başına
Maeulle Eli-gunes ya ne güzel bakalım benimde 6 gün kaldı arada bir ağrı oluyor hayırlısı olsun inşallah belim çok kötü ağrıyor dayak yemiş gibi resmen 😒
Mom050 Maeulle hedefin görünmek üzere olduğuna işarettir belki de bu😃ne zaman boşverdim o zaman oldu yazan o kadar kişi okudum ki burda. Kısmet bakalım geleceği zamanı biliyordur onlar Allah sağlıklı hayırlı olanını versin doğru zamanda inşallah
Derinin-annesi Maeulle bende hep hamıleyim trıplerine girerdim.Olmaz oyle sey diyenlere içten içe kızardım.Regl tarıhıne iki gün kala test yapardım.Ne zaman akısına bıraktım,beklentıye girmedim.O ay hamıle oldugumu ogrendım.Hemde reglım on gün kadar gecmisti:)
Maeulle Derinin-annesi ya ne güzel bakalım bu ay da ben artık akışına bıraktım Allah’ım biliyor hayırlısı olsun dedim 😂
Benbenim Adana01gg bazen erken gebelik testindede çıkmıyor. Ben adet olacağım gün yapmıştım testim negatif çıktı ve attım aradan 3 gün geçti yeniden yaptıgımda çok az silik çıkmıştı ve attığım testede yine çok az silik çıkmış 3 gün snra gördüm. İnanamadım kan verdim hamileydim. Sizde bekleyin biraz zaman geçsin.Kan verin direk daha sağlıklı olur bence. Hakkınızda hayırlısı olur inşallah 🙏🏻