Adana01gg bazen erken gebelik testindede çıkmıyor. Ben adet olacağım gün yapmıştım testim negatif çıktı ve attım aradan 3 gün geçti yeniden yaptıgımda çok az silik çıkmıştı ve attığım testede yine çok az silik çıkmış 3 gün snra gördüm. İnanamadım kan verdim hamileydim. Sizde bekleyin biraz zaman geçsin.Kan verin direk daha sağlıklı olur bence. Hakkınızda hayırlısı olur inşallah 🙏🏻