Tugbaoztrkmn Selam kızlar 37+4 haftalık hamileyim afedersiniz ishal oldum bugün karın ağrısı ile birlikte 6.kez oldu yaşayan var mı doğum belirtisi olabilir mi ?
Derya38Ba Tugbaoztrkmn ishal belirti sayılıyor ama aynı gün bu kadar olması🙃 bilemedim bak bakalım bir kaç gün daha böyle devam edecek mi
haziranin25i Tugbaoztrkmn normalde kabız biri olarak 35 haftadan beri ishalim 🙈 şuan 37+3 doğum olsaydı şimdiye olurdu diye düşünüyorum 🙄
Aselm25 Bildiğim kadarıyla ishal veya kabızlık belirti sayılıyor benim birkaç gün öncesinden başlamıştı ishalim ondan sonrada doğum yaptım zaten
Tugbaoztrkmn Aselm25 benimde 3.günüm bugün biraz daha fazla oldu hiç olmazdı korktum o yüzden teşekkğr ederim
Tugbaoztrkmn haziranin25i anlıyorum teşekkür ederim belki de midemi üşüttüm bilemiyorum umarım öyledir 🙏🏻☺️
Tkara 37+5 de ishal sonrasında nişan gelmesi 1 saat içinde doğum yaptım , sık sık duş alın kolay doğum için
Tugbaoztrkmn Tkara benimki sezeryan doğum olucak 25ocağa gün vermişti doktorum eşimde yurt dışına çıkacak 1hafta yok o yüzden panik yaptım