Bende 24+5 teyim ama benim gibekte de tik yok l. Cevremdekile bakiyorum benden kucuklerin bile kocaman gobisi var benim hamile olduguma inanmiyorlar hatta yabanci bir doktora girsem diyorki gebelik varmı var kac aylık diyor haftami soyluyorum gercektenmi deyip dr sasiyor ama oglumun gelisiminede gayet iyi diyorlar...