Ipek0z Mavi87 özür dilerim yanlış ifade etmişim şimdi siz yazınca farkettim işlenmiş etlere bir isim veriliyordu onu yazacaktım unuttum da adını🤦🏻♀️ salam sosis jambon falan da yasak ya onu demek istemiştim ama hatırlayamıyorum kelimeyi🙄
Ipek0z Mavi87 evet belki de o yüzden farklı bir isim varmış gibi geliyor beynim yandı düşünmekten🤷🏻♀️
maria12 Cgdeem7 evet canım ilk 3 ay depodan besleniyor. Ama şimdiden iyi beslenmek lazım ki vücut direncin artsın. ilerde çok lazım olacak ☺️