Mamy987 gece benimde kanamam oldu 7haftaligim leke tarziydi sabah baktım adet gibi kırmızıydı gittik içerde de kanama alanı varmış zaten riskli gebeyim 1 kızım var dinlen dedi başından beri de düşük ilacı kullanıyorum coraspirin de doktor coraspirin kullanma biraz dedi şuan da çamur gibi az bı leke geliyo hakkımızda hayırlısı olsun inşallah