gamzetahsin 38+5 ne gelen var ne giden 1cm aciklik ve yumusama ile bekliyoruz yapmadigim egzersiz kalmadi kizlar sizler ne durumdasiniz😊
Mavisuu03 gamzetahsin aynı haftadayiz 38+5 bende ne var ne yok bilmiyorrum Perşembe randevum var bakalım 😅
Busraveminisi1 gamzetahsin aynıyız hafta olarak bende bugün kontroldeydim doktorum pazartesiye kadar bekleyelim gelmezse kendiliğinden yatış vericem dedi🙈
gamzetahsin Mavisuu03 cuma gunu 39+1de var bizimde bakalim ne dicek cati muaynesi oldunmu canim bnmki rahat galiba icerde😁
Svmcan Mavisuu03 bizimde 38+5 gayet iyiydim fakat bu akşam agrım var karnıma bi agrı giriyor sonra geçiyor. Karnım fazla Kasılıyor o kadar halsizim ki bugün bi farklı ama bakalım hayırlısı 🙏
gamzetahsin _imra_1213 canim cok agirlastim insan son haftalarda gercekten cok zorlaniyormus bide nefes darligi var bnde ondan heralde😊
_imra_1213 ktlu_shyla Biz daha dün 16 haftalıktik, bugün 33 hafta olduk, anlayamazsın zaman çok hızlı bir bakmışsın doğurmuş sun 😀
gamzetahsin Busraveminisi1 aa acaba cuma gunu bana ne dicek doktorum sanirim biz 40a kadar beklicez gelmesse suni vercek dedi ama bnde suni almak istemiyorum🙄
Eenn41 gamzetahsin çömeliyorum ev işi falan yapıyorum yürüyüş falan arada ama genel olarak ocak bebeklerinde gelmiyo postları var 😂😂
NurSema01 gamzetahsin 38+2 son 12 bende ne açıklık ne yumuşama var yeri rahat oğluşumun 🤪😂 39+2de kontrolümüz var kontrole değil de doğuma gitmek istiyorum 😇🥰
gamzetahsin NurSema01 insallah canim az kalmis seninde bizdede hic tik yok 😂2 gundur regl sancilari var ama bakalim egzersiz falan yapiyorum evde surekli
Sakinee gamzetahsin 39+1 deyim bugün gittim daha baya aşağıda annesi nasıl oturup yürüyorsun hala dedi doktor 😂 gelmiyor ama oğlan ne yapalım
gamzetahsin Sakinee bizimkide normal dogum pozisyonunda ama kafasi kanalda degil hala yok gelmeyecek bu bebekler sanirim😁bu hafta belki supriz yapar gelir insallah
prensssannesiii gamzetahsin sanırım çok inatlar bnde bekliyorum ama tık yok 😂 38+1 im bugün kontrole gittim hiç bı değişiklik yok beyefendinin keyfi ne zaman isterse 😂
gamzetahsin prensssannesiii yok kuzum sanirim bunlarin gelmeye niyeti yok bizdede hicbir degisiklik yok beklemedeyiz hala😂
tuubshh Bende 38+5 bugün kontrol vardı açıklık var ama sancı yok kasılma oluyor doktor Cumartesi ye kadar bekleyelim dedi Cumartesi kesin gel başlatalım dedi hayırlısı inş dua edin de başlasın sancım 🙈
gamzetahsin tuubshh amin canim insallah kndi sancilarimizla gelir cnku suni sancidan korkuyorum doktorum gelmesse suniyle baslatcaz dedi ama o zmna kadar kendileri gelsinler insallah 😀😊