Çatlama oluşmaması için ne kullanmalıyım?
Monarosaa uni mom kullanıyorum çatlağım yok 32 deyim
Busbus58 Teşekkür ederim. Hemen mi başlamalıyım ve geç kalmış mıyım? (6+4)
Monarosaa yok yok erken bile😄 alın kullanın zararsız bişey sonuçta