HifaZehra34 Bizde hiç bi belirti yok sizde durumlar nasıl kızlar.Doğumu hızlandırmak için neler yapabiliriz
Busraveminisi1 HifaZehra34 bende de durum aynı canım 38+5 im çatı muayenesinde bayağı yumuşama ve açılma başlangıcı var demişti doktorum ama hala bekliyoruz pazartesiye kadar olmazsa yatışım yapılacak 😌
NurSema01 HifaZehra34 38+2 ne açılma ne yumuşama hiç bişe yok 😂 pilates topuyla zıplamaktan squat yapmaktan bacaklarımın hamlamasından nefes darlığından hurma yemekten tiksinmekten gına geldi yemin ediyorum şeytan diyo git sezeryan ol 😂
Nurr89 HifaZehra34 38+3 bizim de bugün kontrolümüz vardı.. 2 cm yakın açılma var dedi.. artık paşamızın keyfini bekliyoruz
Hifaberra NurSema01 Ben kızımı 42. Haftada doğum yaptım Bekleme stresi de etkiliyor sanki açılmayı rahat ol canım
HifaZehra34 Derya38Ba bizimde rahim doğuma hazırlanmış alt taraf yumuşamış dedi en son doktor.Ahududu yaprağı çayı iç dedi, göğüs uçlarına masaj yap 45 dk ılık suyun altında duş al bol yürü eşinle ilişkiye gir dedi haftada 2-3 kez doğum başlasın diye
Derya38Ba HifaZehra34 aboow 2-3 kez mi ben korkuyorum ilişkiye girmekten ya o an doğum başlarsa diye 😂😂
Derya38Ba HifaZehra34 😂 öyle tabii ama ne biliyim kendiliğinden gelsin yavrum 39.uncu haftayı da doldurduk