_teachermom_ 18 haftalık olduk heyecanla bekliyorum hareketlerini hissetmeyi♥️🙏🏻 Sizler kaç haftalık oldunuz, hissetmeye başladınız mı bebişlerinizi ?
Busra34ybg _teachermom_ 18. Haftanın sonunda hissetmeye başladım 27. Haftadayım resmen dalga dalga hissediyorum görüyorum hareketlerini :)
Sehertsn _teachermom_ 20. Haftamdayim sol tarafimsa toplaniyo birden yükselti olusturuyo orda 🤣 tekmeler daha net değil biseler var tekme mi çözemiyorum ☺☺
_teachermom_ Dilara9 darısı bana artık ♥️ nasıl bir his ilk gebeliğim anlamıyor muyum acaba diyorum tam olarak karnın neresinde daha çok hissediliyor
Dilara9 _teachermom_ Aminn canimm valla göbek deligin orda böyle minos hareketler anlatilmaz ki simdi cok degisik bisey yasaman lazim gercekten nasil anlatachimi bilmiyorum 🙈♥️
SabriyeCan _teachermom_ bende 20 haftayı geri bırakıyorum ama henüz hissetmedim ya da nasıl hissedeceğimi bilmiyorum 🥰🥰
simaymasalim _teachermom_ ben 14 15de segrime olarak hissediyordum 16 17de netlesmeye başladı 18 19da tekmeleri net hissettim şuan 27+1deyiz masallah kıpır kıpır 😍
Dilara9 _teachermom_ aminnn canim birde Rabbim sag saglim kucaginiza versin o dahada baska güzel bi duygu suan kizim simdi 5 aylik ellerinden öper 🙈♥️