Nsyaatls ilk gelen süt bebek vücuttan ayrılana kadar oluşmaya devam ediyormuş göğüs ucu kaşıntısından benim göğüs uçlarım yara oldu doktor sıkıp ucuna sür dedi ama öyle damla şeklinde yaptırdı geçti çok şükür ama yan yatıp göğüslerim sıkıştığında geliyor yine de zararı olmaz dedi doktor