Symsyl Kızlar adetim 3 gün sürdü oda çok fazla Bi adet olmadım 6.7 ve 8. gününde kahveremgi leke geliyo bu neyden olabilir yarın için randevu aldım doktorumdan ama oldu mu sizde böyle bişe
Symsyl Elbet-birgun-kavusacagiz ama bi belirtim yok sadece Bi bu kahverengi akıntı yumurtlama mı oluyordur acaba die düşündüm
Symsyl Sedamurat suan umutlandım ya yarın doktora gidicem alttan ultrason ile baktığında varsa çıkar mı
Sedamurat Symsyl 5 ocakta olmuşsun ama kahverengi diyosun o söylediğin şey yerleşme kanaması olabilir yerleşme kanamasıda gebelikte oluşan bişey bebek yerleşirken yaşanan implantasyon kanaması
Symsyl Sedamurat inşallah öyledir yarın doktor kontrolüm var umarım güzel haber alırım Allah razı olsun sizden 🙏❤️
Sedamurat Symsyl varsa eğer karnındanda görünür yarın 🤩🤩benim 4 aralıktı son adet tarihim 4+3 iken gittim karnımdan gördük çok şükür 🥰pazartesi de kalp atışı için gidicem allahın izniyle 😍
Sedamurat Symsyl allah sendende razı olsun kuzum ne demek 🥰banada haber et yarın mutlaka merak ederim 🤩