Merhaba hanimlar. 28+3 haftalık gebeyim. Zaten hamilelikten önce de şekerim genelde sınırda çıkıyordu. 5. Ayda bazı şikayetlerim olunca doktor ölçüm yapmamı istedi ve gebelik şekeri tanısı konmuş oldu. Zaten normalde de hamileliğimde de her zaman dikkat ettim tatlı ve beyaz ekmek hiç yemedim. Her gün yuruyus ve diyet verildi endokrin dahiliye kadın doğum takibinde devam ediyorum. Öncelikle diyetle denedik sekerimde inmeyi bırakın sürekli bı yükseliş mevcut. Daha sonra insuline başladık aylar oldu banamisin demiyor doktor ayarlama yapıyor dozları yükseltiyor ama yine de 1. Saat şekerim 150 nin altına hiç düşmüyor. 2 aydır hiç kilo artisim olmadı bebehin gelişimi iyi. Her lokmayı ağzıma korkarak atar oldum. Günde 9 kere şeker olcuyorum. İki gün önce sancilandim ve hastanede yatirildim Allah’tan acilmam olmadı. artık yürüyüşlerini de yapamıyorum haliyle şekerim de düşmek bilmiyor. Her yediğim içtiğimin glisemik indeksine bakarak yiyorum ama yok yok yok. Bukadar çabaya rağmen bu yüksek değerleri görmek beni çok yipratti. Sekerimle uğraşırken şimdi bir de erken doğum riski çıktı Benim durumumda olan var mı 🤷🏻♀️