Seyma05 Kızlar 38 haftalık oldum ama doktor çatı muayenesinden hiç bahsetmiyor. Normal doğum istemiştim. bugün kontrolüm vardı ama yine yapmadı. Normal doğum isteyenler için yapılması şart mı? Bizim doktor sezeryandan yana mı yoksa ondan mı yapmıyor 🙄
Senaayyildz Seyma05 bende 38. Haftama girdim yarın çatı muayenesi yapıcak doktor normal doğum istiyorsanız evet bakılması gerekir kemiklerin esnekliğine açılmanızın olup olmadığına bakıyor doktor bildiğim kadarıyla 37 38. Haftada yapılması gerekiyor keske doktorunuza sorsaydınız
Nuray23 Seyma05 bakmayanlarda var. Dogum aninda bakabilirler. Benim kuzenime hic bakilmamisti dogum sancilari basladigi gun gitti hastaneye o zaman bakmislar.
Seyma05 Nuray23 zaten baksalarda bakmasalarda son ana kadar açılma olmayadabilir, çatısı dar olup normal doğum olanlarda var, doktorların tarzına göre değişiyor sanırım
Seyma05 Kendisi bişey demeyince bende çatı muayenesi yapcak mısınız demedim. Haftaya kadar doğurmazsam sorayım bi 😅
Nuray23 Seyma05 kesinlikle doktorla alakali. 😊 hakkimizda hayirlisi olsun insallah hepimiz icin. Siz sonuna gelmissiniz masallah. Darisi bize bende 26+3 um💕
Seyma05 Nuray23 30 dan sonrası hızlı geçiyor ama insan doğsun artık istiyor🥰 merak içinde bekleyiş başlıyor❤️ Sağlıkla kucağımıza alalım da inşallah normal yanda sezeryan çok da mühim değil 🥰