momsboys Ey_ser 165 kalmıs valla 200den düşünce baya bi hızlanıyor sanırım ama bana sanki yıllardır hamileymişim asla 38 40 lara gelemeyecekmişim gibi geliyor 16+3 üm şuan yine baya yol katettim😅🧿
idiloska momsboys 280 miydi 40 hafta ilk günler oho dedim bu ne şimdi 171, bikaç dakika sonra 170 olacak. 15 hafta bitiyor, 20 olsam oh göbek atacağım, yarıladım diye.
Ey_ser Esosun valla ben en son 16 haftalıkken gitmişkim doktor kıza benziyor dedi sadece bu ayın sonunda net öğrenicem hala bilmiyorum yani🙃