Kızlar merhaba,
İlk gebeliğin rabbim sonunda banada nasip etti.. hafif kadınlarımda ağrı ve barkalar oluyor bu normal mi sizce? Herkes de boyle mi olur? Daha bugün kesemizi gördük. Allah hepimize sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin inşallah,sevgiler..