Gulstn canim benim doktorum 2 li testi yaptırdı allaha sukur temiz cikti ayrıntılı ultrasonunda temiz cikti . 3 lu ve 4 lu teste gerek duymadı. Şeker yüklemesi de yaptirmayacak sanirim cunku 1 ay sonra gel dedi 1 ay sonra da 28. Haftamda olacagim kismetse 🤗