ogretmenanne16 Kızlar siz gerekli buluyor musunuz? 500 ti Fiat çıkardı hastanemdeki.. Çektirenler pişma olanlar ya da iyi ki tutmuşum diyenler.. Ya da tutacak olanlar :) fikirlerinizi merak ediyorum 🥰
Nazan02 ogretmenanne16 500 tl bedava kacırmayın derım ben 1000 tlye anlastım dogumum cok yakın her anım ölümsüzleşsin diye istedim bende olması şart 👍 maddiyat olduktan sonra kesınlıkle foto cekılmesı gerek
Boncukbeyinannesi ogretmenanne16 ben de doğum için fotoğrafçıya görüşmüştüm ama doğum anında olumsuzluklar yasanabiliyor biz o yüzden artık çekim yapmıyoruz dedi. Biraz toparlandıktan sonra fotoğrafçı eve geldi o şekilde çekim yaptık. Çok daha iyi oldu bence. Hastanede bebeğimle bolca ten teması yaptım ikimize de çok iyi gelmişti