Fundaab en son Adnan Şar a gittim geçen hafta kontrolüm vardı, ayda bir takibim var bugüne kadar 4-5 farklı doktora muayene oldum zaten her seferinde farklı doktor denk geliyor sabit bir doktora alamıyorsun ama hepside çok iyiydi gerçekten ilgi alaka olarak herhangi bişey görmedim memnun kaldım yani 🌸