Ya ben 3 aylıktan beri biooil kullanıyordum 30+4 üm bu hafta bi baktım karnımın altı azıcık çatlıyor :( sonra eczaneye gittim bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine mustela çatlak kremi almaya (bayaa öven var), eczacı tanıdık ve hakiki zeytinyağı sür en iyisi o, diğerleri marka sadece ya da badem yağı önerdi :(