Blossom 2 dış gebelik geçirdim. Devlette gittiğim profesör tekrar dış gebelik geçirme riskimin çok yüksek olduğunu söylüyor. Riski tüp bebekle düşürebileceğimi söylüyor ama araştırdığım kadarıyla tüp bebekte de dış gebelik görülme oranı yüksek. Yapabileceğim bir şey var mı öğrenmek istiyorum. Direkt tüp bebeğe de yönelmek istemiyorum açıkçası, son çare olarak bakıyorum. O yüzden üniversite hastanesinde ya da özelde iyi bir doktor önerisi olan var mı? Belki farklı bir tedavi dener ne bileyim. Kafam fazlasıyla karışık…
sherlock_anne Blossom ufuk üniversitesi rıdvan ege hastanesinde müge keskin hoca vardı halen duruyormu bilmiyorum. 2 yıl önce ilk bebeğimin kontrolleri için gidiyorduk. Çok iyi bir dpktpr aynı zamanda tüp bebek uzmanı. gülhane hastanesindedr özhan özdemir var yine oda alanında en uzman doktorlardandır yine oda tüp bebek konularında uzman olan bir doktordur. İkisinide gönül rahatlığı ile tavsiye ederim 🌸
Larinnaz Blossom ben tedavimi süleyman akarsuda oldum.suan medikana hastanesinde.cok şükür doğdu.2 yasında kızım.imkansız derken 2. Hamileyim doğal yollarla.umudunuzu kaybetmeyin.ama bildigim kadarıyla tüp bebekte dış gebelik olmaz embriyo direk rahme yerleşiyor cnk
MehtapErol Blossom Öncelikle çok geçmiş olsun. Eğer devlet hastanesi düşünüyorsanız, Ankara Şehir Hastanesi, Necati Haneçerlioğulları ’ni öneririm. Kendisi doçent oldu diye duydum 3 ay önce falan. , ben 12 haftalıktan beri ona gidiyorum, memnunum.
Skrnkya06 sherlock_anne Gülhane de Prof Dr. Özlem Evliyaoğlu Bozkurt asla gittiğin için pişman olmazsın
Blossom Larinnaz Embriyo yerleştirildikten sonra rahim kasılarak tüpe indirebiliyormuş maalesef. Normal yolla hamile kalıyorum aslında. Sağ tüpüm 2.dış gebelikte alındı. Sol tüpümde de hiçbir sorun yok ama vücut olarak dış gebeliğe yatkın olabilirsin, tekrar olabilir deyince beni aşırı strese soktu.
Blossom MehtapErol Teşekkür ederim. Necati hocayı biliyorum ama sanırım kendisi sadece gebelere bakıyor.
ozi52 Blossom https://instagram.com/dr.meralbudunoglu?igshid=1wgl8vyc2jx2b Bi araştır canım istersen.
Gupssse ozi52 ben meral hoca ya gittim linadaydı en son .kendisi ilgili iyi bir dr ama lina bna çok para tuzağı gibi gelmisti
Blossom ozi52 Teşekkür ederim. Dış gebelik teşhisi konusunda gittiğim doktor çok iyi ama beni tekrar gebe kalmadan önce kafa olarak rahatlatacak bir doktor lazım.
ozi52 Gupssse Anladım canım çok ilgili bir doktor. Fiyat araştırıp sormak lazım. Hala lina da. Benim de dış gebeliğmi teşhis etmiş hemen gerekli yönlendirmeleri yapmıştı..
Blossom Skrnkya06 GATA doktorları genel olarak çok iyi ama randevu bulunmuyor. Sabahtan gidip hastanede beklemek de pandemi döneminde çok riskli. Özel muayenehanesi yok sanırım.
Elbet-birgun-kavusacagiz Blossom atm plaza prof. Dr bulent berker. Benimde tup bebek doktorum riskli gebelik doktoruda ayrica siddetle tavsiye ederim canm instagramdan bak nosu falan var orda