Ah ah ben 14 haftalığım doktor kesin kız dedi ama ben başından beri erkek hissediyorum ve hamlileymişim testin 1 hafta önce erkek rüyası gördüm hatta ismi Ömer diye okadar heyecanlandımki çok şükür sağlıklı olsun ikiside ama 2 kızım 1 oğlum var çok istiyorum oğlum olmasını doktor kız dedi ultrason resmini nereye koyduğumu unuttum keşke bende atabilseydim