Cngul 3 seneye yakın olmadı bebeğim. İzmirde hangi hastaneye gittiysem kısırlıktan bahsettiler ahhh o hastane merdivenleri hıçkıra hıçkıra ne ağlamışlıklarım var o tepecikte 😒her AYM yaptığım tonlarca testler neler yaşadım. Eşim askeri personel sürekli yanımda olamıyordu bütün sıkıntıları tek çektim. Bir gün yine ağlıyorum eşim aradı ben test yaptım bende sıkıntı çöktü dedi üzülme sen tek sorun sende değil dedi. Hani yanlış anlamayın ama az da olsa bu beni biraz rahatlatmıştı sanki sonra memlekete döndük ve dedim kendi kendime bi tedaviye başla bugüne kadar ne zaman tedavi sürecine girsem kocam yanımda olmuyordu ilk defa eşim yanımda ve hastaneye gittim tabi bi umutla muayene etti normalde der yumurta çatlamış gün aşırı ilişki ama bu sefer demedi tabi yine hayal kırıklığı yaşadım ve tedavi olmaya karar verdim. Olmazsalar tek çocuğu olmayan ben değildim bi evlatlık ediniriz dedim eşime bana ben başkasının çocuğuna bakamam dedi o günü hiç unutmam onun gözlerinde ki acıyı o kadar zoruma gitmişti ki🙁 sonra eşim test verdi ve hiçbir sorun yok meğer beni kandırmış kendimi çok yıpratıyorum diye :( doktorum adetin ikinci gününde gel dedi tedaviye başlayalım. Allahım normalde 3 sene boyunca her ay adet olmayım diye dua eden ben o ay sabırsızlandım adet olmak için ama ne gelen var ne giden göğüslerimde bi ağrı kasıklarım parçalanacak gibi o günde annem bizde kavga ediyoruz diyo ki benim aldığım beşiği yatak odasına koy bende diyorum hayır oda yapcam ayrı en son ağladım dedim sanki bebek mi var biz beşik kavgasına girişmişiz ben ağlayınca oda ağladı. Mutfağa kalktım su içmeye biri yumurta kırmış aman allahım böyle bir koku yok. Annem rahatsız olduğumu anlayınca gitti test aldı ama tabi hiç umudum yok. Testi yarın sabah yap dedi önle gittikten sonra dayabilirmiyim dayanamadm yaptım ya bi çizgi var ama yok gibi bütün odaları dolaştım ışıklarından faydalanmak için sabah oldu tekrar bi test aldım yaptım bu sefer daha belli resmen ikinci çizgi var 🤣 dayanamadım tabi hemen hastaneye koş kan ver 2 saat içinde 15.63 çıktı değerim eve gelene kadar ağladım 0.100 lere gözüm o kadar alışmış ki elim yine görevde tabi 10 gün sonra gelcek dayanamadım aradım söyledim 🤣 o ağladı ben ağladım. Biraz uzun oldu ama şunu söylemek istiyorum bana hep takma çocuğu taktığın için olmuyor dediler ama dinletemiyor insan. Bana kısır dediler pes etmedim. Rabbim kucağımı boş bırakmayacak inşaallah 22+1 günlük olduk prensesimiz bir hafta da öncen gidiyor. Ne olur umudunuzu kaybetmeyin. Rabbimden isteyin siz isteyin ben vereyim demiş rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasn herkesin gönlüne göre olsun.. Buda benim hikayem belki sizlere umut olur..