Ilknur74 Arkadaşlar avakadoyu nasıl tüketiyorsunuz nasıl lezzetli olabilir fikir alablirmiyim aldım kilo yapıyomuç bebişe ama tüketemiyorum ya ☺️
annepanda Ilknur74 bana sabahlari ceyrek avokado vermisti doktorum. İcinde ki yaglar cok faydaliymis..
Aysoo Ilknur74 ezip veya küçük küçük dograyip icine yag limon sarımsak tuz ekleyip tüketiyorum cok da lezzetli oluyor meze gibi , ezip yaparsanız ekmeğe surup üzerine lor peynirli de güzel oluyor
sue92 Eziyorum, limon sıkıyorum. Zeytinyağı tuz ve karabiberle karıştırıyorum. Kızarmış ekmeğe sürüp yiyorum. Yumurtayla çok güzel gidiyor👍🏻
hamileana Sabah kahvaltıda dereotu limon ezip ekmeğe sür dene canım çok güzel oluyor yada salata yapıp öğle saati üzerine avokado doğrayıp yiyebilirsin oda çok leziz oluyor
Neslihan1903 Ilknur74 güzelce ez limon azcık tuz Öyle sevmezsen muz avokado bal falan dene o da olmadı tost yap kaşarlı beyaz peynirli avokadoluyu dilim dilim yap tost yaparken birde yumurta kır misss
derinsart Ilknur74 tavsiyem kafein ve süt ürünleri eşliginde tüketmeyin cünki avokado baya demir içeriyor o yönden sizde faydalanmis olursunuz bana doktorum ögüttlmüs karabiber ve limonla tüket demişti ama tadi cok kötü geldiginden sade olarak yedim yada salataya attim 😊