Simaykeskin Kizlar akintim oluyor sürekli sizde de oluyo mu doktora gitmeme 2hafta var daha sorun olur mu
mmk01 Simaykeskin cnm bnde 15+2 deyim bende de çok var ama bn progeston kullanıyorum gerçi kullanmasam da var
Busra3509 Simaykeskin 18 haftalıgm hamileligmn basından beri var. Fitil falan kullandm gene var gene var.
Crn1996 Simaykeskin canım benim de o haftalarda artmaya başlamıştı akıntım doktorum normal oldugunu söyledi bitek kahverengi kırmızı akıntı tehlikelidir fizyolojik akıntılar yani çok normal hormonlardan dolayı
Motherhoodie Simaykeskin ya bende sizin gibiyim hem idrara çok çıkıyorum hem akıntım çok Perşembe günü doktora sorucam