Elvan16 Kızlar son adet tarihimn başlangci 26 haziran şuan 28 haftaliğm doktrm 2 nisan dedi tahmni dogum tarihim doktrn verdigi tarihler ne derece dogru tutyo mu ona göre temizlge başlicm da kiz bebegm olcak simdiden tesekkrler
Oms Elvan16 doktorlar genelde 40 haftadan hesap ediyo, ben 36. haftaya kadar herseyi bitirmeni tavsiye ederim cünkü ondan sonra her an gelme ihtimali var. Bana 3 hafta önce ve iki hafta sonraya kadar müsade oluyo dedi
Selinbam Elvan16 siz bnce 36 ya kadar herseyini yapın hsxırda bekleyin doktorlsr 40. Hafta doğacak gbi söylerler ama burda okuyoruz 36 da 37 de de gelebiliyo pıtırcıklar🧿💜🌸
sntn Elvan16 benimde Mart sonu uygulamaya göre 22 Mart gösteriyor. Oğlum olacak benim de doktorlar tam tarih vermiyor hiç bir şekilde sezaryen olmayacaksan. Çünkü bebeğin durumuna göre senin açılmana sancılarına göre kısacası miniklerin isteğine bağlı o biraz ☺️
Msydn6 Elvan16 Bende 25 haftalığım benimde nisan ortasında doğumum planlı sezeryan olacağı için 38 gibi hesaplandı sende her ihtmale karşı ona göre ayarla kendini 35 e kadar herşeyin bitmiş olsun 🌸